Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wij adviseren je om voor het plaatsen van een bestelling goed te controleren of je de juiste kleuren en producten hebt besteld. Zodra jouw bestelling is geplaatst, kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen.
Wat is de standaard levertijd?
Bestellingen die op werkdagen vóór 12.00 besteld worden, kunnen binnen 1 tot 2 werkdagen worden verzonden. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk
bij je te bezorgen.♥️
Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL en DHL. Wil jij weten waar jouw pakket blijft? Controleer jouw ontvangen Track & Tracé code of neem contact op met de postbezorger.
Let op! Zodra jouw pakket uit onze handen is, kan Creative Cosmetics niet verantwoordelijk worden gehouden voor de exacte levertijd. De verantwoordelijkheid van onverwachte vertragingen liggen in dit geval bij de postbezorger aan wie wij jouw bestelling hebben overgedragen.
De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en handwerk.
Bij een bestellingen boven de € 50,- komen de verzendkosten te vervallen. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. Omdat de verzendkosten vervallen kiest ons systeem automatisch door welke bezorger jouw pakketje geleverd wordt.
Ik heb een foutief adres opgegeven, kunnen jullie dit corrigeren?
Oeps, een foutje met het afleveradres? Neem dan direct contact op met ons op 085-2121775 of stuur een e-mail naar [email protected] , dan kijken we of we de bestelling nog kunnen wijzigen.
Indien het pakket niet bezorgd kan worden door een onjuist adres komt het pakket retour naar ons. Indien wij een pakket opnieuw moeten verzenden omdat het verzendadres niet juist is, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten opnieuw te berekenen.
Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Soms geeft de Track & Tracé aan dat het pakket is bezorgd terwijl je nog niks hebt ontvangen. We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren aan te bellen. Misschien hebben zij jouw bestelling ontvangen. Controleer ook de brievenbussen.
Vaak wordt het pakket alsnog bezorgd binnen een aantal werkdagen. Is je pakje dan nog niet boven water? Neem dan contact op met ons op 085-2121775 of stuur een e-mail naar [email protected] zodat we je verder kunnen helpen en een postonderzoek kunnen opstarten.
Bestellingen buiten Nederland
Wij versturen naar bijna alle landen op de wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend. Kun je geen verzending kiezen naar het land van jouw keuze? Neem dan contact op met ons op 085-2121775 of stuur een e-mail naar [email protected]